Naam:
jodyinperu.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Wonend in het pittoreske Sprang-Capelle waar ongeveer 3 mensen wonen. Je kunt je voorstellen dat daar het spannende snel vanaf is ;).

Daarom altijd op zoek naar leuke en uitdagende activiteiten. Van spontane tripjes met de liefste vriend op aarde, tot geplande tripjes met het allerliefste vriendinnetje, tot aan werk gerelateerde dingen :).

Next stop: Peru!

Over mijn reis

Ik ben gek op reizen en wil zo veel mogelijk van de wereld zien! Een ticket boeken en op de bonnefooi een paar weken 'doelloos' rondreizen is niks voor mij. Daarom heb ik ervoor gekozen mijn 8 weken durende reis naar Peru te combineren met vrijwilligerswerk. Niets mooier dan reizen en tegelijkertijd iets te kunnen betekenen voor mensen die het kunnen gebruiken.

Ik ga werken bij een buitenschoolse opvang! Ik wil graag iets duurzaams achterlaten waar de kinderen wat aan hebben. Daarom zamel ik geld in via www.dreamordonate.nl/5564-vrijwilligerswerk-in-peru. Van het gedoneerde geld koop ik schriftjes van whiteboard materiaal. Kinderen kunnen dan naar school en hebben schrijfmateriaal dat ze steeds opnieuw kunnen gebruiken!

Doneer jij ook?

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

Bulgarije, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Verenigde Staten, Zwitserland.